
Manager Digitalisering
Wil jij werken bij een non-profit organisatie waar digitale transformatie vooropstaat? Kun jij vanuit je ervaring op MT-niveau een duidelijke digitale transformatievisie ontwikkelen en van daaruit sturing geven aan een portfolio van vernieuwingstrajecten, waarbij je verantwoordelijkheid neemt voor de roadmap? Lees dan snel verder!
Rotterdam
36 uur
€5181 – €7198
Organisatie
Onze opdrachtgever is een vooruitstrevende organisatie in de non-profit sector. Met een sterke focus op innovatie en digitale strategie, zijn zij in transitie om de best mogelijke service te bieden aan hun klanten. Tevens zijn zij een voorloper als het gaat om digitalisering, met o.a. als doel klantgerichtheid, optimalisatie en verduurzaming. Zij maken maatschappelijke impact door continue ontwikkeling, technologische vooruitgang en duurzame oplossingen.
Functie
Als Manager Digitalisering heb je een veelzijdige en uitdagende rol binnen de organisatie. In jouw rol breng je vraag en aanbod bij elkaar en ben jij de drijvende kracht achter het doorvoeren van vernieuwingen en optimalisaties. Je maakt deel uit van het managementteam waarbij je teamoverstijgend en multidisciplinair werkt aan de lange termijn doelstellingen van de organisatie.
Je bent medeverantwoordelijk voor de digitale strategie en de roadmap. Daarnaast werk je nauw samen met collega’s en externe partijen om nieuwe systemen uit te rollen. Je stelt bij, optimaliseert, plant feedbacksessies en denkt na over de visie. Jij creëert draagvlak en bent een echte verbinder.
Als sparringpartner van verschillende stakeholders zorg je voor een hoge kwaliteit van de opleveringen en voor een efficiënte planning. Inhoudelijk stuur je de Product Owners aan en bewaakt met hen de voortgang op de roadmap. Je hebt oog voor budgetbeheer en zorgt ervoor dat dit over de teams heen goed wordt gemanaged. Als ervaren leider in een ICT- en Agile-omgeving weet je hoe je mensen kunt enthousiasmeren en tot bloei kunt brengen. Je brengt verbetering en vernieuwing aan in systemen en processen en bent een aanjager van innovatie.
Functie-eisen
- Je bent communicatief vaardig en een verbinder gericht op samenwerking;
- Je bent een kritische denker, reflectief en besluitvaardig;
- Je hebt kennis en ervaring met agile werken, design thinking, digitale processen en beleids- en strategieontwikkeling;
- Je hebt een aantal jaar ervaring als lid van een managementteam en integrale verantwoordelijkheid gehad op informatisering, digitalisering in de volle breedte van een organisatie;
- Je beschikt over wo-werk- en -denkniveau en schakelt goed met verschillende lagen in een organisatie, tot en met bestuursniveau;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Aanbod
- Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband en een vierdaagse werkweek als je wilt;
- Een salaris variërend van € 5.181,- tot maximaal € 7.198,- bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van ervaring en opleiding;
- Prima faciliteiten om thuis, op verschillende kantoorlocaties of onderweg te kunnen werken;
- De mogelijkheid om extra verlofuren te kopen en een goede pensioenvoorziening bij SPW;
- Een thuiswerkbudget van € 900,- om je thuiswerkplek in te richten;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk-, reiskosten-, fitnessvergoeding, NS-Business Card en een fietsplan;
- Opleidingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Solliciteren
Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier.
Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultants:
Ivo Niesen via 06-24860308 of Anouk Verburg via 06-25316680.
Solliciteer direct.
Wij staan voor je klaar
Onze recruiters
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.
Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.
Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!
Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.