Projectmanager Digitalisering

Wil jij werken bij een non-profit organisatie met een maatschappelijke functie waar digitale transformatie op de voorgrond staat? En heb je ervaring met verandertrajecten, waarbij je het voortouw neemt? Lees dan snel verder!

Rotterdam

24 tot 32 uur

Rotterdam

24 tot 32 uur

De organisatie KWH

KWH is al 30 jaar hét landelijke kennis- en kwaliteitscentrum van-, voor en door zo’n 140 woningcorporaties in heel Nederland. KWH helpt corporaties met onderzoek en advies om nog klantgerichter te (kunnen) werken. Vanuit een klein dynamisch team van 20 maatschappelijk betrokken medewerkers en een uniek netwerk van partners om kennis te delen en te ontwikkelen. Het is een organisatie die voorop staat in het ontwikkelen van bestaande diensten en deze voortdurend door ontwikkelt en nieuwe diensten introduceert om voorop te lopen op de veranderende behoeften in de sector.

Over de functie

Als Projectmanager Digitalisering (24-32 uur per week) ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van de digitale diensten die KWH levert aan de aangesloten woningcorporaties. Je leidt de doorontwikkeling en het onderhoud van applicaties, met een focus op gebruiksvriendelijkheid en tevredenheid onder de leden. Je betrekt je collega’s bij actuele digitale ontwikkelingen en wensen die spelen bij de corporaties, je schakelt met het netwerk van externe partners, je ontwikkelt (nieuwe) proposities en deelt deze met de corporaties, je coördineert implementaties en je bewaakt de voortgang. Je pakt, afhankelijk van de situatie, de rol van adviseur, business leader of projectmanager. Met jouw visie draag je ook bij aan de verdere digitalisering van de interne organisatie, waaronder de ontwikkeling naar een data gedreven organisatie. Met jouw ervaring en verbindende manier van werken weet je in complexe omgevingen het overzicht te behouden en te doen wat nodig is voor een succesvol resultaat.
Je rapporteert in deze functie aan de Directeur / Bestuurder.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat met: 

  • minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in ICT, (bedrijfskundige) informatica of vastgoed;
  • kennis van- en interesse in de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering;
  • ervaring  op het gebied van project management, datakwaliteit, procesoptimalisatie en digitale transformatie;
  • een flexibele houding, oplossingsgerichte mentaliteit en sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands;
  • de drive om zichzelf en de organisatie te ontwikkelen.

Aanbod

  • een dynamische functie vol uitdagingen en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
  • samenwerking met een hecht team, bestaande uit een 20-tal gepassioneerde collega’s die ook buiten het werk om dingen met elkaar ondernemen
  • een salaris tussen € 3.970,- en  € 5.515,- op basis van 36 uur, aangevuld met goede secundaire voorwaarden zoals flexibele werktijden en opleidingsmogelijkheden
  • flexibiliteit op het gebied van hybride werken (vanuit huis, op kantoor en/of bij de corporaties
  • de thuisbasis is een uniek historisch pand in Rotterdam met een inspirerende kantoorruimte. 

Solliciteren

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier. Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultants: Ivo Niesen / 06-24860308 of Stefan Videler / 06-43175752

Solliciteer direct.







    Wij staan voor je klaar

    Onze recruiters

    Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.

    Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.

    Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!

    Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.