Adviseur Vervoer

Wil jij bijdragen aan de kwaliteit van leven van mensen met een beperking door zorgeloos en efficiënt vervoer te realiseren? Ben je ondernemend, analytisch en resultaatgericht? Dan is deze functie als Adviseur Vervoer bij Amerpoort precies wat jij zoekt!

Baarn

32 tot 40 uur

€3347 – €4902

Baarn

32 tot 40 uur

€3347 – €4902

Organisatie

Amerpoort biedt zorg en begeleiding aan circa 2500 cliënten met de inzet van ongeveer 2700 medewerkers en 750 vrijwilligers. Amerpoort ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking in alle levensfasen, met als doel hen zoveel mogelijk deel te laten nemen aan de samenleving. Dit wordt gedaan met uiteenlopende woonvormen, dagbesteding, werk en specialistische zorg. Samen met cliënten, hun netwerk en externe partners zet Amerpoort zich in voor een inclusieve samenleving waarin iedereen een betekenisvolle rol heeft. Innovatie, samenwerking en maatwerk staan centraal in de aanpak.

Functie

Als Adviseur Vervoer ben jij de drijvende kracht achter het optimaliseren van het cliëntvervoer. Je zorgt ervoor dat de vervoersmiddelen efficiënt worden ingezet, waarbij veiligheid en kwaliteit vooropstaan. Daarbij zoek je continu naar mogelijkheden om vervoer toekomstbestendig te organiseren.

Je vormt de brug tussen zorg en vervoer en werkt nauw samen met het ServicePlein, zorgteams, managers en de vervoerder. Je onderzoekt hoe cliënten zelfstandiger kunnen reizen en hoe verwanten en vrijwilligers hierin kunnen bijdragen. Zo help je steeds meer cliënten om “gewoon mee te doen” in de maatschappij.

Daarnaast analyseer je vervoersresultaten en doe je verbetervoorstellen. Je adviseert management en directie – zowel gevraagd als ongevraagd – over vervoersaanvragen, kostenbesparing en procesoptimalisatie. Ook leid je innovatieve projecten, zoals het inzetten van vrijwilligers of dagbestedingsmedewerkers als chauffeurs. Tot slot werk je aan regionale samenwerkingen en draag je bij aan de ontwikkeling van het tactisch vervoersbeleid in samenwerking met Sherpa, waar het komende jaar een fusie mee zal plaatsvinden.

Functie-eisen

Je bent resultaatgericht, initiatiefrijk en denkt in oplossingen. Je weet mensen te verbinden en veranderingen in gang te zetten. Met jouw analytisch vermogen signaleer je verbeterkansen en onderbouw je adviezen met data.

Daarnaast heb je:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistiek, bedrijfskunde of (zorg)management;
  • Ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Ervaring met het schakelen op verschillende niveaus binnen een organisatie;
  • Ervaring met data-analyse en besluitvorming op basis van feiten;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Het vermogen om zelfstandig te werken en samenwerking op te zoeken waar nodig;
  • Ervaring met dienstverlening, cliëntvervoer en/of contractmanagement (bij voorkeur in de zorg) is een pre.

Aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen € 3.347,- en € 4.902,- (FWG 55) bij een 36-urige werkweek volgens de CAO Gehandicaptenzorg;
  • Ruime opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Een jaarcontract voor 32-40 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Hybride werkmogelijkheden, met het kantoor gevestigd in Baarn;
  • Toegang tot het Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA) en een gratis cultuurlidmaatschap via CultuurWerkt!

Solliciteren

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier. 

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant:

Anouk Verburg via 06-25316680 

Solliciteer direct.







    Wij staan voor je klaar

    Onze recruiters

    Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.

    Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.

    Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!

    Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.