
Administratief Medewerker Binnendienst
Wil jij de schakel zijn tussen de klant en de interne organisatie? En werk je graag in een organisatie waar ontwikkeling centraal staat? Bij PharmaPartners komt dit samen in de rol van administratief medewerker binnendienst. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!
Oosterhout
24 tot 32 uur
Organisatie
PharmaPartners (onderdeel Total Specific Solutions) ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de eerstelijns zorg. Zij leveren software voor apotheken, huisartsen, huisartsenposten, ziekenhuisapotheken, medisch specialisten, geïntegreerde eerstelijns zorgorganisaties en patiënten. In ruim 40 jaar tijd hebben ze zich ontwikkeld tot dé marktleider op het gebied van software in de eerstelijnszorg. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!
Als Medewerker Binnendienst maak je deel uit van de Business Unit Farmacie, deze business unit ondersteunt apotheken met software voor hun core business activiteiten. Zij helpen huisartsen om efficiënt te werken waarbij de veiligheid van de patiënt continu wordt bewaakt.
Functie
Als Administratief Medewerker Binnendienst bij PharmaPartners ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel de klanten als de interne organisatie (zoals accountmanagers en consultants) op het gebied van prijsafspraken en productinformatie. Je schakelt met de consultants, customer support medewerkers, het MT en je ondersteunt de Manager Sales en Marketing waar nodig. Zo ben je verantwoordelijk voor het contract- en debiteuren beheer, het uitwerken en opvolgen van offertes en facturen en het up-to-date houden van de klantgegevens. Daarnaast sta je klanten telefonisch en per e-mail te woord bij het correct afhandelen van vragen. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en geen dag is hetzelfde!
Functie-eisen
- Een afgeronde MBO/HBO-opleiding
- Ervaring in een soortgelijke functie;
- Cijfermatig goed onderlegd;
- Een klantvriendelijke, resultaatgerichte en accurate manier van werken;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
- 24 – 32 uur beschikbaar.
Wat bieden wij?
- Een passend salaris met 8,33% vakantiegeld en een variabele beloning;
- 26 vakantiedagen (met de mogelijkheid om 5 dagen extra bij te kopen);
- Een uitstekende pensioensregeling;
- Reiskosten vergoeding, thuiswerkvergoeding en mogelijkheid tot collectiviteits zorgverzekering;
- Een persoonlijk budget van 500 euro te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement of eigen ontwikkeling;
- Extra budget voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
- Voldoende kansen om je verder door te ontwikkelen binnen de organisatie;
- Een prettige bedrijfscultuur waarin je samen (hard) werkt om de beste klantenservice te leveren.
Solliciteren
Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant:
Anouk Verburg +316-25316680
Of
Willemijn van de Crommenacker +316-52405601
Solliciteer direct.
Wij staan voor je klaar
Onze recruiters
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.
Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.
Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!
Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.