Consultant Software Implementatie

Maak jij met jouw kennis, ervaring en gedrevenheid graag impact en wil jij een bijdrage leveren aan de zorg in Nederland? Heb je ervaring met software implementaties en spar jij graag met klanten over de toegevoegde waarde en nieuwe functionaliteiten? Lees dan snel verder

Omgeving Utrecht

32 tot 40 uur

€3500 – €4500

Omgeving Utrecht

32 tot 40 uur

€3500 – €4500

Organisatie

Onze opdrachtgever is een softwarebedrijf met een groot hart voor maatschappelijke zorg en sociaal werk. Zij ontwikkelt een elektronisch cliëntendossier voor het sociaal domein: van sociaal-maatschappelijk werk en maatschappelijke opvang tot vrouwenopvang en Veilig Thuis. De complexe modulaire software wordt in eigen beheer ontwikkeld en is erop gericht om een complete, integrale en toekomstbestendige digitale ondersteuning te bieden aan zorg- en welzijnsprofessionals, zodat processen gedigitaliseerd en geoptimaliseerd worden en de focus van de hulpverleners volledig op de cliënt kan liggen.  

In Nederland werken ongeveer 30 medewerkers, waarvan +/- 14 Consultants binnen dit financieel gezonde, familiaire bedrijf. Er heerst een informele en open cultuur, waarin eigen inbreng en verantwoordelijkheid een grote rol spelen. De organisatie biedt ruimte om mee te groeien – ook internationaal – en bouwt aan de ambitie om de nummer één softwareleverancier voor de zorg in Europa te worden.

Functie

Als Consultant werk je zelfstandig met de klant of in een projectteam met bijvoorbeeld andere consultants en/of specialisten. Je bent zowel bezig met kortlopende als langdurige projecten en werkt deels declarabel. Jij bent innovatief en weet als geen ander wat de laatste trends & ontwikkelingen binnen de zorg en op IT-gebied zijn en draagt deze kennis over naar je klanten en collega’s. Dit alles doe je op een vanzelfsprekende wijze door je betrokkenheid, nieuwsgierigheid en je natuurlijke talent om de juiste prioriteiten te stellen.

Werkzaamheden:

  • Je bespreekt werkprocessen met de klant en denkt mee waar het efficiënter kan;
  • Je maakt de vertaling van de klantwensen naar de inrichting van de software;
  • Je vraagt door, denkt mee met de klant en zorgt ervoor dat de juiste (management)informatie uit de software gehaald kan worden;
  • Je pakt in de projecten de rol als Projectleider. In grotere projecten team je hierin met 1 van de andere Consultants;
  • Je bent verantwoordelijk voor gedegen uren-inschattingen, implementaties en configuraties bij klanten;
  • Je onderhoudt, uiteraard samen met de Accountmanager, de relatie met klanten door hen ze locatie te bezoeken. Daar waar mogelijk verricht je werkzaamheden op afstand;
  • Je geeft on the job training bij klanten of op het kantoor, over de software en/of updates en changes.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur minimaal 1-3 jaar soortgelijke werkervaring als Consultant*;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van de processen binnen de zorg en ervaring met het uitvoeren van ICT-implementaties is een pré;
  • Een gesprekspartner voor de klanten. Je weet je in te leven in hun werkprocessen en behoeften en adviseert hen proactief;
  • Betrokken, zelfstandig, representatief, gedreven, resultaatgericht, communicatief en flexibel;
  • Bereid om klanten te bezoeken en helpen op verschillende locaties in Nederland;
  • Ben je technisch goed onderlegd, heb je werkervaring in een software branche en/of heb je kennis van SQL, dan is dat ook zeker een pré.
     

*Ben je schoolverlater met een passende HBO opleiding en een afgeronde stage die in lijn met deze vacature ligt? Ook dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet!

Aanbod

  • Een startsalaris dat, afhankelijk van je opleiding en ervaring, ligt tussen de +/- EUR 3.500 en EUR 4.500 bpm;
  • Daarnaast ontvang je uiteraard vakantiegeld én een mooie bonus opportunity die kan oplopen tot zo’n EUR 10.000 bruto per jaar wanneer je je targets behaalt;
  • Een hybride functie waarbij je 2 dagen per week op kantoor bent en de overige dagen bij klanten of vanuit huis werkt. Vanzelfsprekend krijg je alle hulp met de juiste faciliteiten om online met elkaar in contact te zijn;
  • Een leaseauto (óf mobiliteitsvergoeding), vaste telefoonvergoeding van EUR 50 netto per maand, laptop, pensioenregeling, bedrijfsfitness;
  • Je krijgt voldoende ruimte en opleidingsmogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien in deze leuke internationale organisatie;
  • Je krijgt, bij een fulltime dienstverband, 25 vakantiedagen/jaar en kunt er jaarlijks 5 bijkopen.

Sollicitatie

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier.

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met 1 van onze consultants:

Willemijn van de Crommenacker: +31652405601 / w.vdcrommenacker@lefit.nl

Rick Saelman: +31653311430 / r.saelman@lefit.nl 

Solliciteer direct.







    Wij staan voor je klaar

    Onze recruiters

    Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.

    Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.

    Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!

    Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.