Bouwkundig Projectleider (Onderhoud en Beheer) – Gemiva

Wil jij bijdragen aan de kwaliteit van leven van mensen met een beperking door zorglocaties veilig, duurzaam en toekomstbestendig te maken? Ben je proactief, technisch onderlegd en vind je het leuk om projecten van A tot Z te begeleiden? Dan is deze functie als Bouwkundig Projectleider (Onderhoud en Beheer) bij Gemiva precies wat jij zoekt!

Gouda

36 uur

€3231 – €4613

Gouda

36 uur

€3231 – €4613

Organisatie

Gemiva ondersteunt mensen die, door een beperking, chronische ziekte of andere omstandigheden, in het dagelijks leven extra hulp of begeleiding nodig hebben. Zij zijn actief op circa 250 locaties in de provincie Zuid-Holland, variërend van woonlocaties en activiteitencentra tot ambulante begeleiding en gespecialiseerde behandelcentra. 

De organisatie is groot, maar de lijnen zijn kort. Betrokkenheid, samenwerking en mensgerichtheid kenmerken de werkwijze. Of je nu in de zorg werkt of ondersteunend bent aan de zorg, iedereen bij Gemiva levert een directe of indirecte bijdrage aan het welzijn van de cliënt.

Een goed onderhouden locatie draagt bij aan veiligheid, comfort en kwaliteit van zorg. Daarom investeren ze continu in onderhoud, renovatie en verbetering van ons vastgoed. Als Projectleider heb je hierin een cruciale rol. Je rapporteert aan de Manager Beheer & Onderhoud en maakt onderdeel uit van het team van Vastgoed en Faciliteiten.

Functie

Als Bouwkundig Projectleider (Onderhoud en Beheer) ben je verantwoordelijk voor het organiseren en begeleiden van onderhoudsprojecten aan onze zorglocaties. 

De geboden zorg is complex, de vastgoedopgave stevig en zeer relevant voor het bieden van deze zorg. Belangrijke thema’s in de organisatie zijn het neerzetten van verschillende huisvestigingsconcepten voor diverse doelgroepen, ontvlechting van typen zorg op diverse locaties, centraliseren van diensten, etc. 

Je zorgt dat het vastgoed voldoet aan alle wettelijke eisen én aansluit bij de wensen van bewoners en collega’s. Vastgoed is deels in eigen bezit en deels in bezit van partners, met name woningcorporaties.

Je werkt samen met collega’s van vastgoed, externe partners, aannemers en interne opdrachtgevers. De nadruk in deze functie ligt op planmatig onderhoud, het uitvoeren van MJOP’s en het coördineren van verbouwingen en verbetertrajecten. Er staan verschillende type projecten op stapel, zoals  grootschalige kozijnvervangingen, dakrenovaties, ingrijpende renovatie van een activiteitencentrum en uiteraard de regionale verduurzamingsopgave.

 

Werkzaamheden 

  • Coördineren van bouwkundige onderhoudsprojecten op basis van het MJOP en inspecties;
  • Begeleiden van verbouwingen en het aansturen van/regie voeren op aannemers en leveranciers;
  • Uitvoeren van locatie-inspecties en toetsen van technische staat;
  • Beoordelen van offertes en adviseren over onderhoudsmaatregelen;
  • Afstemmen met interne opdrachtgevers, zoals locatiemanagers en het facilitair team;
  • Registreren van vooruitgang en archiveren van projectdocumentatie;
  • Bijdragen aan verduurzaming, veiligheid en kwaliteit van huisvesting.

Functie-eisen

  • Relevante studie achtergrond, bij voorkeur richting bouwkunde of vastgoedbeheer;
  • Enkele jaren ervaring met onderhoudsprojecten, vastgoed of verbouwingen;
  • Ervaring met projectcoördinatie, aansturen van / regie voeren op aannemers en het uitvoeren en waarborgen van MJOP’s;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving ;
  • Je schakelt snel, werkt gestructureerd en bent niet bang om initiatief te nemen.
  • Goede communicatieve vaardigheden en samenwerkingsgericht;
  • Affiniteit met zorg en welzijn.

Aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen € 3.231,- en € 4.613,- (FWG 50) bij een 36-urige werkweek volgens de CAO Gehandicaptenzorg;
  • Ruimte om je in je rol te ontwikkelen en door te groeien;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, o.a. via studie, seminars en bijeenkomsten;
  • Een jaarcontract en een 36-urige werkweek (flexibel in te delen), met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Hybride werkmogelijkheden, het kantoor gevestigd in Gouda;
  • Het Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKS), met tal van fiscale voordelen;
  • Veel vrije dagen en een fijne werkcultuur met betrokken collega’s

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatieformulier. 

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant: 

Ivo Niesen: +31624860308 / i.niesen@lefit.nl

Solliciteer direct.







    Wij staan voor je klaar

    Onze recruiters

    Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.

    Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.

    Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!

    Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.