Kwaliteitsmanager

Kwaliteit zit in het DNA, en daarin wil onze opdrachtgever blijven groeien. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die kwaliteitsmanagement in de arbodienstverlening wil verbeteren, borgen en stakeholders hierin meeneemt.

Houten

24 uur

Houten

24 uur

Organisatie

Het betreft een functie bij een drietal gelieerde arbodiensten met onder meer vestigingen in Houten, Etten-Leur en Goes en in totaal 65 medewerkers. De organisaties groeien stevig en werken landelijk. Ieder met een eigen signatuur, ondersteunen zij uiteenlopende klanten op gebied van ziekteverzuim en preventie. Kwaliteit, betrokkenheid en activerend werken zijn belangrijke waarden zowel binnen de organisaties als richting externen. 

Functie

Als Kwaliteitsmanager ben jij de spil met betrekking tot het onderhouden, ontwikkelen van het kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) en het begeleiden van certificeringstrajecten zoals ISO 9001, het SBCA-keurmerk en NEN 7510. Jij initieert acties om in samenwerking met management en stafbedrijfsartsen, processen eenduidig, aantoonbaar en volgens de geldende richtlijnen in te richten en toe te passen.

In de praktijk betekent dit dat je onder meer externe audits voorbereidt en coördineert, interne audits organiseert en opvolgt, processen aanscherpt bij veranderende wet- en regelgeving en verbeteringen initieert. Je maakt de vertaalslag van normen en regels naar de dagelijkse praktijk en weet medewerkers hierin mee te nemen. Daarbij werk je nauw samen met de stafarts, privacy officer, vestigingsmanagers, directie en externe adviseurs. Je bent zichtbaar op de locaties in Houten, Etten-Leur en Goes en voelt je prettig in een verbindende rol tussen inhoud, proces en mens.

Functie-eisen

  • Hbo+/wo werk- en denkniveau;
  • (Bij voorkeur) ervaring met certificeringstrajecten (waaronder ISO 9001, NEN 7510);
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder de Arbowet, die je weet te vertalen naar praktische werkwijzen;
  • Je neemt medewerkers en management mee in veranderingen en begrijpt wat kwaliteitsafspraken betekenen voor de dienstverlening;
  • Werkervaring op het gebied van kwaliteitsmanagement is een pré, evenals ervaring binnen de arbodienstverlening;
  • Je vindt het leuk om te reizen tussen locaties en actief zichtbaar te zijn in de organisatie;
  • Je bent van nature verbindend, werkt nauwkeurig en hebt een proactieve houding.

Aanbod

  • Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring;
  • 27 vakantiedagen op fulltime basis met de mogelijkheid om er 5 per jaar bij te kopen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Hybride werkmogelijkheden;
  • Vrijheid om jezelf te ontwikkelen binnen een gemotiveerde en gezonde organisatie;
  • Een enthousiast team dat staat voor kwaliteit en samenwerking.

Sollicitatie 

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier. Heb je vragen, wil je meer informatie over deze vacature of wil jij je oriënteren op het vak van bedrijfsarts? Neem dan contact op met onze consultants:

Anouk Verburg: +31625316680 / a.verburg@lefit.nl

Of

Paul de Beijer: +31643282345 / p.debeijer@lefit.nl

Solliciteer direct.







    Wij staan voor je klaar

    Onze recruiters

    Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.

    Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.

    Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!

    Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.