
Senior Functioneel beheerder vastgoed
Ben jij een ervaren functioneel beheerder die energie krijgt van bouwen en ontwikkelen? Heb je affiniteit met vastgoed en onderhoud en wil je bijdragen aan de digitale toekomst van een maatschappelijk betrokken organisatie? Lees dan snel verder!
Tilburg
40 uur
Organisatie
WonenBreburg is een ambitieuze woningcorporatie. Samen met ongeveer 400 collega’s bieden ze dagelijks een thuis aan zo’n 40.000 mensen in Breda en Tilburg, nu en in de toekomst. Tevredenheid van de huurders, duurzaamheid, betaalbaarheid en beschikbaarheid van kwalitatief voldoende woningen staan centraal.
Technologie en data spelen een steeds grotere rol binnen WonenBreburg. De IT-organisatie (team digitale dienstverlening, ca. 25 FTE) ontwikkelt zich om de digitale transformatie optimaal te ondersteunen. De organisatie beweegt en dat biedt mooie kansen om samen impact te maken! Hou je van bouwen en draag je met jouw ervaring graag bij aan de te maken stappen met het team applicatiebeheerders? Dan is dit de plek waar jij het verschil kunt maken.
Over de functie
Wonen Breburg heeft een forse ambitie en strategisch programma op ‘digitalisering Vastgoed & Onderhoud’. Als ervaren functioneel beheerder binnen het domein Vastgoed & Onderhoud speel je een sleutelrol. Je neemt deel aan projecten, draagt bij in het op orde brengen van vastgoeddata en het optimaliseren van het gebruik van en proces rondom applicaties. Je werkt nauw samen met kerngebruikers, applicatiebeheerders en de adviseur informatiemanagement. Jouw doel? Zorgen dat de applicaties optimaal worden benut en bijdragen aan een solide digitaal vastgoedfundament. Daarnaast werk je met je collega’s toe naar het opzetten van een Bouw Informatie Model (BIM) en de ontwikkeling van een ‘digital twin’ om vastgoed digitaal te representeren en onderhoud beter te kunnen plannen.
Ook draag je actief bij aan de doorontwikkeling en professionalisering van functioneel beheer binnen de organisatie. Je begeleidt collega functioneel beheerders in hun ontwikkeling en je denkt beleidsmatig/ organisatorisch mee over het verder vertalen van de visie en centrale thema’s in de organisatie, naar het functioneel beheer. Uiteraard krijg je alle vrijheid om deze stappen vervolgens concreet te maken en op te pakken.
Functie-eisen
- Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in ICT, (bedrijfskundige) informatica of vastgoed.
- Kennis en ervaring met functioneel beheer en bij voorkeur ook vastgoedprocessen.
- Ervaring met applicaties zoals Empire, Connect-IT, Vastgoedcloud en Vabi is een pré.
- Affiniteit met datakwaliteit, procesoptimalisatie en digitale transformatie.
- Een flexibele houding, oplossingsgerichte mentaliteit en sterke communicatieve vaardigheden.
- Een aantoonbare drive om zichzelf en de organisatie te ontwikkelen.
Aanbod
- Salarisschaal I van de CAO Woondiensten (€ 3.870,- tot € 5.376,- op basis van 36 uur).
- Flexibiliteit door hybride werken en een thuiswerkwinkelbudget van € 700,-.
- Thuiswerkvergoeding per werkdag.
- Een 36-urige werkweek met flexibele indeling.
- Ontwikkelingsmogelijkheden, cursussen en een individueel loopbaanbudget (€ 900,- per jaar).
- Jaarlijks vitaliteitsbudget van € 450,- voor sport, wellness en meer.
- 26 vakantiedagen (mogelijkheid tot bijkopen of verkopen).
- Goede pensioenregeling.
- Enthousiaste collega’s en een actieve personeelsvereniging.
- Een moderne werkgever met veel ruimte voor inspraak en vakmanschap.
Solliciteren
Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaand Sollicitatie formulier. Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant: Ivo Niesen / 06-24860308 of Stefan Videler / 06-43175752
Solliciteer direct.
Wij staan voor je klaar
Onze recruiters
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze consultants.
Is dit niet de juiste vacature voor jou? Geen probleem! We begrijpen dat iedere carrière uniek is en denken graag met je mee over mogelijkheden die écht bij jou passen. Of je nu actief op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of gewoon eens wilt verkennen wat er mogelijk is, wij helpen je graag verder.
Klik hier om vrijblijvend je cv met ons te delen. Op basis van jouw ervaring, ambities en wensen kijken we samen naar kansen die bij jou passen. We nemen contact met je op voor, zodat we je persoonlijk kunnen adviseren over de volgende stap in jouw loopbaan. Lefit leert je graag kennen!
Wil je op de hoogte blijven van interessante vacatures en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en sluit je aan bij een van onze LinkedIn-groepen.